الأحد 06 أكتوبر 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

علا غانم: معروض عليا أجسد قصة حياتي في عمل فني

علا غانم
علا غانم

أكدت الفنانة علا غانم، اليوم، إنها تستعد لتجسيد مسيرتها الفنية وحياتها الشخصية في عمل فني خاص.

وأضافت غانم، في تصريحات لها خلال استضافتها بإحدي البرامج التليفزيونية، أنها تجهز نفسها خلال تلك الفترة للمشاركة في عمل فني كبير بصحبة الفنانة إلهام شاهين.

أبرز تصريحات علا غانم

وقالت الفنانة علا غانم: "أتعرض عليا أقدم مشواري الفني وحياتي الشخصية  في عمل فني، ولو هيتكتب بشكل دقيق  وفيه كل التفاصيل أنا مش هبخل على جمهوري أبدًا إننا نعمل حدوتة حقيقة".

إقرأ أيضا:فداكي يافلسطين".. أوبريت غنائي لدعم أهالي غزة

وأضافت علا غانم: "أنا بعدت عن الساحة الفنية  7 سنين، وكنت عايزة أحس بحب الجمهور ليا، خاصة إني من الممثلين اللي قليل أوي حد يقولي برافو علشان خايفين أن ده يأثر على أدائي كممثلة، عايزين يحتفظوا بيا كممثلة، ورد فعل الجمهور كان أكبر من  توقعاتي وكنت فاكرة إني لما هبعد أعمالي هتبعد معايا ولكن مفيش شهر بيعدي إلا وعمل بيتعرض على الشاشة، وده بيدل على أن الجمهور بيحبني، وأنا حقيقي مقدرة حب الجمهور وأوعده أن اللي جاي أحسن كتير".

فيلم علا غانم وإلهام شاهين 

وعن تفاصيل فيلمها الجديد كشفت الفنانة علا غانم تحضيرها لفيلم جديد يجمعها بالفنانة إلهام شاهين، مؤكدة عن سعادتها الكبيرة بالتعاون معها".

وقالت علا غانم: “ أنا بموت في إلهام شاهين وأي حاجة معاها هعملها على طول، وفي فيلم بيتكلم عن المرأة وعلاقتها بجوزها ولسه بيتكتب ولكن المنتج اتكلم معانا علشان ياخد موافقات مبدئية

أعمال علا غانم القادمة 

قالت الفنانة علا غانم: "في أكتر من عمل معروض عليا، ولكن أنا بوعد الجمهور إني هكون ضيفة خفيفة عليهم في رمضان".

تم نسخ الرابط