الأحد 07 يوليو 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

في ليلة عيد ميلاده.. إيهاب توفيق يطرح أغنية "أيوة يا غشاش"

أغنية إيهاب توفيق
أغنية إيهاب توفيق الجديدة

طرح النجم إيهاب توفيق أحدث أعماله الغنائية والتي تحمل عنوان "أيوة يا غشاش"، وذلك من خلال قناته الرسمية على موقع الفيديوهات "يوتيوب" وعدد من المنصات الرقمية، ومحطات الراديو، وقد قرر طرح هذه الأغنية اليوم بمناسبة عيد ميلاده، ويأتي ذلك بعد نجاحه فى حفل كاسيت 90 الذى أقيم على مسرح أبو بكر سالم بالمملكة العربية السعودية، يوم الخميس الماضى.

أغنية "أيوة يا غشاش" للمطرب إيهاب توفيق، كان من المقرر أن يتم طرحها من فترة ولكن تم تأجيلها للتضامن مع الشعب الفلسطيني، وأهل غزة فيما يواجهونه من قوات الاحتلال الصهيونى، والأغنية من كلمات خالد البشبيشي، وألحان أحمد زعيم، وتوزيع موسيقى نور، وتوزيع شركة "ديجيتال ساوند".

أغنية إيهاب توفيق الجديدة “أيوة يا غشاش”

وتقول كلمات أغنية إيهاب توفيق الجديدة: “بتبين غير المتداري جواك على طول .. وكمان في عينيك حكايات دايمًا عكس ما بتقول بتبين غير المتداري جواك على طول.. وخلاص مفيهاش راجعه مابينا وإنت المسئول ولا يوم حسيت وياك فعلًا إننا حبيبين عايش علشان نفسك طبعًا وأنا منك فين كان نفسي أتعلم أكون زيك قلبي ميهواش أيوه يا غشاش أيوه يا غشاش.. طول ما إنت بتجرح بزياده وبتقسى كتير على إيه هتحمل كالعاده وأتعشم خير طول ما إنت بتجرح بزياده و بتقسى كتير وتجمد قلبك كالعاده وتبيع بضمير ولا يوم حسيت وياك فعلًا إننا حبيبين عايش علشان نفسك طبعاً وأنا منك فين كان نفسي أتعلم أكون زيك قلبي ميهواش أيوه يا غشاش أيوه يا غشاش ولا يوم حسيت وياك فعلًا إننا حبيبين عايش علشان نفسك طبعًا وأنا منك فين كان نفسي أتعلم أكون زيك قلبي ميهواش أيوه يا غشاش أيوه يا غشاش ولا يوم حسيت وياك فعلًا إننا حبيبين عايش علشان نفسك طبعًا وأنا منك فين كان نفسي أتعلم أكون زيك قلبي ميهواش أيوه يا غشاش أيوه يا غشاش”.

اقرأ أيضا: أحمد ماهر يكشف لـ "بالمصري" تفاصيل شخصيته في مسلسل صيد العقارب

تم نسخ الرابط