الأحد 06 أكتوبر 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

فيفي عبده: 5 فى عين العزال وإللى بيقورو عليا وبيكرهونى

فيفى عبده
فيفى عبده

نشرت الفنانة فيفي عبده فيديو لها عبر صفحتها بموقع "إنستجرام"، والذى أوضحت من خلاله تفاصيل حالتها الصحية بعد تعرضها لوعكة صحية خلال الفترة الأخيرة كما أشارت أنها تعرضت للسحر والحسد من أعدائها.

ظهرت فيفي عبده خلال الفيديو فى إحدى مناطق الساحل الشمالى وهى تستمتع بإجازتها، قائلة: "صباح الفل والياسمين والهنا من الساحل الشمالي، بقالي حوالي كام يوم هنا طلعتلكو قبل كده مرتين صور وفيديو، ودلوقتى بطبعلكم بالفيديو دا  أنا في الساحل الشمالي المكان رائع والدنيا هادية أنا بحبكو جدًا وعايزة أقولكم إني زي الفل وصحتي زي الفل".

وذكرت أنها تتعرض للسحر والحسد من قبل أعدائها، مضيفه:  "والله أكبر عشان محدش يحسدني ولا يقر عليا وحبكم وصلني للي أنا فيه.. ربنا يخليكو ليا ويارب 5 في عين العزال يا رب للي بيقروا عليا ويتمنولي المكروه إن شاء الله ابقى في كل حلو بحبكم أوي و5 أمواه وأحلى أمواه من الساحل الشمالي بحبكم".

فيفى عبده 

كما علقت على الفيديو، فكتبت:  " مساء الفل من الساحل الشمالي أنا بشكر ربنا علي حبكم ليا وأي حاجة حلوة أنا بكون فيها بيكون بفضل ربنا والفضل ليكم ولحبكم ليا بحبكم أوي."

تفاصيل الوعكة الصحية لفيفى عبده


تعرضت فيفى عبده فى الفترة الأخيرة لوعكة صحية، جعلتها تخضع لعمليات جراحية، كما صرحت من قبل أنها لا تستطيع التحرك وأنها ربما تتعرض للسحر.

تم نسخ الرابط