الأحد 07 يوليو 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

انتي أجمل ما مر على حياتي.. حمو بيكا يغازل زوجته شمس

حمو بيكا وزوجته
حمو بيكا وزوجته

حرص مطرب المهرجانات حمو بيكا على مغازلة زوجته، حيث وجه لها بعض الكلمات الرقيقة والرومانسية ووصفها بأنها أجمل ما مر على حياته.

حمو بيكا يغازل زوجته 

كتب حمو بيكا على صفحته الشخصية على موقع التواصل الإجتماعي فيسبوك:"فى بداية العام أريد أن اخبرك أنك اجمل ما مر على حياتي، كل عام وأنت حبيبتي وسندي".

حمو بيكا يرد على منتقدي سبوع أبنته 

وكان مطرب المهرجانات حمو بيكا علق  على سبوع ابنته، ورد على كل منتقديه بسبب إقامته السبوع في قاعة أفراح، وارتدائه وزوجته كميات كبيرة من الذهب.

وقال حمو بيكا خلال بث مباشر عبر حسابه الشخصي بموقع فيسبوك: "سيبوا الملك للمالك، والكلمتين دول للقريب قبل الغريب، أنا متربي في منطقة شعبية اسمها الدخيلة من أسرة مكونة من أربع إخوات والأب والأم وكنا قاعدين في أوضة وصالة والحمام جوه المطبخ، وأول مرة أقول الكلام ده،  وأبويا راجل على باب الله بيسافر ويتغرب ويشقى علشان اللقمة اللي بناكلها بالحلال".

وأضاف حمو بيكا: "أنا مدخلتش مدرسة ومتعلمتش  لكن اشتغلت وشقيت واتغربت كتير وأنا صغير، وعمري ما مديت إيدي على حاجة مش بتاعتي وكنت بقول يا رب أكرمني وأبقى حاجة لأهلي، ولما ربنا كرمني شكرته".

وكشف حمو بيكا عن صور له قبل الشهرة وأضاف"صوري دي تاج  على راسي لحد ما اموت ، وكنت راجل شقيان وتعبان وبدأت طريقي،  وقلت أجرب اشتغل وغنيت وجت معايا والناس حبتني لأن دمي خفيف، وأنتم اللي قولتوا عليا أني دمي خفيف".

اقرأ أيضا:بعد نفاد التذاكر.. كاظم الساهر يحيي ليلة إضافية في أوبرا دبي

تم نسخ الرابط