الأحد 06 أكتوبر 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

"مش قيمتها".. محمود سعد يعلق على أخبار تقاضي نجاة الصغيرة نصف مليون في حفل Joy Awards

محمود سعد ونجاة الصغيرة
محمود سعد ونجاة الصغيرة

علق الإعلامي محمود سعد على الأخبار المتداولة عبر مواقع التواصل الاجتماعي التي تفيد بتقاضي الفنانة نجاة الصغيرة مبلغ نصف مليون دولار، خلال ظهورها الأخير في حفل توزيع جوائز Joy Awards، الذي أقيم في المملكة العربية السعودية، وسخر الإعلامي من هذا الرقم مشيرًا إلى أنه لا يكافئ قيمة نجاة الصغيرة.

قال محمود سعد، في فيديو نشره عبر حسابه الشخصي بموقع فيس بوك: “نجاة الصغيرة فاكهة في مجتمعنا العربي، ولما طلعت قالوا دي خدت نص مليون دولار، دا السقف بتاعكم يعني؟!.. إيه نص مليون دولار ده؟”.

تعليق محمود سعد على أجر نجاة الصغيرة

وأضاف محمود سعد: “كمان بيقولوا خدت 250 مليون جنيه، اللي هو حوالي 5 مليون دولار، رقم مش كبير خالص على نجاة، تاخد زي ما تاخد فنانة كبيرة وراحت غنت في حفلة من حقها تاخد فلوس، هي راحت تشارك في حاجة فن، راحت تأدي عمل مقابل مادة، وكل واحد بياخد فلوس حسب قيمته”.

أما عن ظهور نجاة الصغيرة وهي تقدم أغنية عيون القلب بـ خاصية البلاي باك، قال: “أنا بحب الفنانة نجاة لكن بقول مكنش ينفع تطلع كدة، كانت تطلع تقعد على كرسي وتغني أفضل، لكن تقف وتحرك يوقها وتغني بلاي باك مش قيمة نجاة الصغيرة، لكن ربما تكون حابة تطلع تقف على المسرح تاني، وتشوف احتفال الناس بيها دا من حقها”.

اقرأ أيضًا: طه دسوقي يعاني من حالة نفسية وغادة عادل محامية.. ملاحظات على إعلان مسلسل حالة خاصة

تم نسخ الرابط