الجمعة 04 أكتوبر 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

كزبرة يروج لجزء ثان من فيلم "الحريفة"

كزبرة
كزبرة

شارك النجم الصاعد كزبرة، جمهوره برسالة بعد عرض فيلم "الحريفة"، والذي حقق نجاحًا كبيرًا بمشاركة عدد كبير من نجوم الفن، الذي تم عرضه في دور السينما خلال الأيام الماضية.

واستطاع الفيلم أن يحقق إيرادات كبيرة، بعد انتهاء آخر أيام عرضه بالأمس، حيث نشر صورًا من كواليس التصوير والعرض الخاص، عبر حسابه الشخصي بموقع “إنستجرام”.

ونشر النجم المصري عبر حسابه الخاص عبر  "إنستجرام"، قائلاً: "من صغري كان نفسي أخد فرصة تمثيل وكانت بتتأخر عشان ربنا شايلي الأحسن والأفضل ليا والحمد لله الفرصة جت والحمد لله بتوفيق ربنا الواحد كان قدها وأول فيلم ليا بقي من أعلى إيرادات السينما المصرية والفضل بعد ربنا يرجع للناس اللي دخلت الفيلم أنا بشكر كل واحد فيكم من كل قلبي".

وقال الفنان عبر صفحاته الرسمية على السوشيال ميديا: "يارب نفضل دايمًا عند حسن ظنكم وثانيًا أنا بشكر أستاذ طارق الجنايني صاحب الفضل عليا بعد ربنا عليا أنه شاف فيا موهبة ودعمني من كل قلبه، وتاني حاجة على المخاطرة الكبيرة وثقته في شباب لسه طالعة أغلبيتهم كان أول مرة يمثل بجد، أنت أفضل وأشطر الناس اللي شوفتها وتستاهل الخير كله وطبعًا بشكر أستاذ رؤوف السيد المخرج العبقري اللي قدر يطلع من كل واحد فينا أحسن ما عنده ومعاملته لينا وإن قدر يحتوينا ويثق في موهبتنا".

وأضاف قائلاً: "طبعا بشكر أخويا وحبيبي أستاذ إياد صالح القلم الجارح علي الفيلم الحقيقي والورق الجميل اللي يعيش مع الناس والرسالة الحلوة إللي وصلتها من الفيلم وطبعا أي حد اشتغل في الفيلم أنا بشكره من كل قلبي وأخيرًا إخواتي الحريفة أنا طبعًا مهما اتكلم مش هعرف أعبر عن حبي ليكم وهفضل طول عمري فخور إني اشتغلت معاكم وفخور إن النجاح ده أنا شوفته معاكم إنتوا وليا الشرف إني كنت جزء بسيط من العمل ده وأخيرًا استنوا الجزء الثاني".

نجح فريق فيلم الحريفة في تحقيق نجاح على نطاق واسع، بعد عرضه بأيام قليلة، من بداية طرحه في السينمات داخل مصر وخارجها، وحصد آخر ليلة عرض إيرادات بلغت 652 ألف جنيه، ليصل إجمالي ما حققه الفيلم حتى الآن 68 مليون جنيه.

اقرأ أيضًا: تحقيق نديم وصية والدته.. نهايات سعيدة لأبطال مسلسل حالة خاصة

تم نسخ الرابط