الأحد 07 يوليو 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

حسن الرداد يعلن عن عمل فني جديد مع زوجته إيمي سمير غانم

حسن الرداد وإيمي
حسن الرداد وإيمي سمير غانم

كشف الفنان حسن الرداد عن تعاون فني  جديد يجمعه بزوجته الفنانة إيمي سمير غانم من خلال  تقديمهم لفيلم كوميدي الفترة القادمة.

تصريحات حسن الرداد 

قال حسن الرداد خلال حواره مع برنامج "عرب وود":"هنعمل فيلم مع بعض  الفترة اللي جاية أنا وإيمي، وهى مبسوطة جدا بمسلسل محارب، وهي من الجمهور اللي رأيها بالنسة ليا مهم لأنه حقيقي ومعندهاش مجاملة لو حاجة انا عملتها  معجبتهاش بتقولي، وهي معجبة جدا بالمسلسل ومتابعاه وكانت بتسألني إيه  اللي هيحصل".
 وأضاف الرداد :" في فيلم جديد  في الصيف إن شاء الله هيبقى فيلم كوميدي لسه بنستقر على ورق اليومين دول كنت بصور في رمضان لغاية 27 رمضان ملحقتش استريح، و دلوقتي بدأنا الورق نختار فيه".

حسن الرداد وإيمي سمير غانم 

مسلسل محارب 


مسلسل محارب بطولة الفنان حسن الرداد، أحمد زاهر، ماجد المصرى، نرمين الفقى، منة فضالى، تامر عبدالمنعم، ملك أحمد زاهر، حسنى شتا، ناهد السباعى، سلوى عثمان، عابد عنانى، نور محمود، أحمد عنان، كريم العمرى، عفاف شعيب، غفران محمد، محمود الليثى، محمود ياسين جونيور، سماء إبراهيم، حسن عيد، وهو من تأليف محمد سيد بشير، ومن إخراج شيرين عادل.

وتدور أحداث مسلسل محارب، فى إطار إجتماعي تشويقي، في إطار 30 حلقة، حول شاب قادم من الصعيد ليعيش مع أسرته في القاهرة بعيد عن المشاكل في البلدة، ولكن تتغير حياته بعد وفاة والده ويضطر إلى العمل لإعالة أسرته حتى يكتشف سرًا يغير مسار حياته.

اقرأ أيضاً:جمال العدل يطرح محتوى خاص بذوي الهمم في بودكاست في رمضان

تم نسخ الرابط