الأحد 06 أكتوبر 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

منال الصيفى تكشف أخر تطورات الحالة الصحية الفنان أشرف مصيلحى.. خاص

الفنان أشرف مصيلحى
الفنان أشرف مصيلحى

كشفت المخرجة منال الصيفى زوجة الفنان أشرف مصيلحى، عن تطورات حالته الصحية، مؤكدة أن الدكاترة يرفضون الإفصاح عن أى شيء حتى الآن.

قالت المخرجة منال الصيفى فى تصريح خاص لموقع "بالمصرى"، عن تطورات حالة زوجها الفنان أشرف مصيلحى الصحية: "حالته حاليًا مستقرة، هي مش أحسن حاجة بس مستقرة حاليا، لكن الدكاترة مش بيقولوا حاجة، ومش عايزين يقولوا حاجة دلوقتي"، كما صرحت بأنه متواجد حاليا فى منزله وسط أسرته.

 

أشرف مصيلحى وزوجته

حالة أشرف مصيلحى الصحية

وكان الفنان أشرف مصيلحى قد تعرض خلال الفترة الأخيرة لوعكة صحية، تسببت فى دخوله إلى العناية المركزة وثم تم نقله إلى غرفة عادية داخل المستشفى. 


وسبق أن نشرت زوجته المخرجة منال الصيفى عبر صفحتها بموقع "فيسبوك"، دعت فيه لزوجها قائلة: “أشرف مصيلحي أجمل وأحن وأجدع راجل قابلته في حياتي جوزي وأبو ولادي اللي حقيقي أثبت أنه أجمل وأروع أب في الدنيا، ربنا يشفيك ويعافيك ويخليك ليا ولولادك ضهر وسند، يا عشرة العمر يا جدع عمري ما فكرت أتكلم عنك ولا أشكرك، مش عارفة ليه يمكن لأني مكنتش حاسة إنك محتاج إني أشكرك في يوم من الأيام بس حقيقي دلوقتي حابه الناس كلها تعرف إنك حقيقي راجل بمعني الكلمة وأب رائع وزوج رائع وسند وضهر لكل اللي عرفوك”.

وختمت منال الصيفي كلامها: “ربنا يبعد عنك الشر ويشفيك ويحميك يارب ويخليك لينا يارب”.

المخرجة منال الصيفى

 

تم نسخ الرابط