الثلاثاء 16 يوليو 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

سامو زين: الذكاء الإصطناعي معرفش يوصل لخامة الصوتى

سامو زين
سامو زين

عبر الفنان سامو زين عن رأيه فى الذكاء الإصطناعى وتقليده للأصوات، مشيرًا إلى أن الذكاء الإصطناعى لم يستطيع تقليد طبقة صوته.


نشر سامو زين عبر صفحته الرسمية على موقع إنستجرام معلقًا: " فيه ناس كتير بعتتلى صوتى بأغانى تانية بالذكاء الإصطناعى، بس محدش عرف يوصل لطبقة الصوت المظبوطة بصراحة، ودى حاجة مفرحانى، كسبت الذكاء الإصطناعى اللهم ولك الحمد التقليد ممنوع".

سامو زين عبر إنستجرام

آخر أغانى سامو زين

تعتبر آخر أغنيات سامو زين أغنية "دى حبيبتى" الذى طرحها مؤخرًا عبر قناته الرسمية على موقع يوتيوب، وذلك منذ 3 أسابيع، كما أنها حققت نجاحًا كبيرًا وتخطت مليون مشاهدة حتى الأن، وهى من ألحان محمد شحاته وعلى الخواجة، وكلمات محمد فتحى، ميكس وماستر عمرو العزبى، توزيع محمود صبرى، وتم تصوير الأغنية بطريقة الفيديو كليب بقيادة المخرج شريف فرانسيس.

كلمات أغنية دى حبيبتى

جاءت كلمات أغنية دى حبيبتى كالآتى: “دى حبيبتي وهي كل الناس والدنيا دى ليه تضحك قلبي بيضحك فيها، لقيت أجمل إحساس من نظرة عينها لينا كلام في سكوتنا، ما بينا بيها لقيت أكتر ما اتمنى اللي أنا عايزه لقيته خلاص، قلبي أنا اتمنى حلم ولقاه كلمه منك بتحلي الحياه مين اللي تبقي في حضنه ومعاه وليكي مايغنيش، قلبي بيدوب يادوب من السلام جوا حضنك”.

تم نسخ الرابط