الأحد 07 يوليو 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

محسن صبرى: بحب السنجلة لإن فيها مميزات كتير

محسن صبرى
محسن صبرى

روى الفنان محسن صبرى تفاصيل عن حياته الشخصية وأسرارها، وذلك خلال لقائه فى برنامج "من غير نفسنه" الذى تقدمه الفنانة أنتصار، بدرية طلبة،  فى برنامج "من غير نفسنه" الذى تقدمه الفنانة أنتصار، بدرية طلبة، نوليا، المذاع على قناة "هى".

كشف محسن صبرى عن عدد زيجاته، قائلا: "أنا اتجوزت 3 مرات، وأنجبت من أول جوازة بناتي أمنية وحبيبة، واتجوزت في سن 30 وقعدت 10 سنين متجوز، وكنت محتاج أبقى سينجل، وبعد كده وقعت تاني واتجوزت مرة تانية من ست عظيمة الله يرحمها كانت سويسرية مصرية، ده اللي كان لطيف في الحكاية لأن كان عندي أفكار شبه دي، وبعدين قعدت 8 سنين سينجل ورجعت اتجوزت أميرة والحمد لله راضيين بحياتنا جدًا، وهي تونسية ومتفهمة".

متابعا: "بتمنى أن كل بنت تتجوز اللي يصونها ويحافظ عليها، ويعرف أنها خرجت من بيت كان بيعاملها إزاي، ويعاملها بنفس المعاملة، أنا فاكر أن بنتي أمنية لما اتقدم لها جوزها كانت الناس بتحذره إني مريض ببناتي، وكانت فعلًا مقابلات عاصفة بيني وبينه في الأول". 

كما أضاف قائلا: "بحب السنجلة لإني ببقى شخص مش مسؤول غير عن نفسي، وفيها مميزات لأي بني آدم". 


وعن رأيه فى الرجال الذين يقديمون برامج ساخرة، قائلا: "الراجل لو قدم برامج نفسنة هيبقى فاشل، الستات روعة فيها ونفسنتهم تدرس، وفي الأول مبنحسش بنفسنة الستات ولكن بعد كده بنلبس في حيط".

تم نسخ الرابط